.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ائتلاف اصلاح طلبان گلستان تشکیل شد
انتخاب هیئت رییسه ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گلستان در حالی شکل گرفت که پیشتر فعالان سیاسی استان تشکیل این ائتلاف را براساس تجربیات گذشته غيرممکن تلقی می کردند و یا در ...
ائتلاف اصلاح طلبان گلستان تشکیل شد

جبهه اصلاحات استان گلستان شب گذشته با حضور نمايندگان گروههاي مختلف اين جبهه در گرگان تشکیل جلسه داد و ترکیب اعضای هیئت رییسه را انتخاب کرد.

براساس اخبار دریافتی "محمدحسن محمدخانی"، دبیر حزب کارگزاران سازندگی به عنوان رییس، دکتر "حسین احمدی"، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، به عنوان معاون و "محمدرضا کریمی"، دبیر کانون حزب ا... گرگان به عنوان دبیر ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان گلستان انتخاب شدند.

انتخاب هیئت رییسه ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گلستان در حالی شکل گرفت که پیشتر فعالان سیاسی استان تشکیل این ائتلاف را براساس تجربیات گذشته غيرممکن تلقی می کردند و یا در خوش بینانه ترین حالت تصور می کردند که بین سه حزب صورت گیرد.

اما برخلاف تصورات گذشته این ائتلاف با ریاست حزب کارگزاران سازندگی تشکیل شد

باتوجه به مشی اعتدالی محمدخانی و انتخاب او به عنوان رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گلستان، این انتخاب حاکی از آن است که اصلاح طلبان استان با درس عبرت از گذشته تندرویها را کنار گذاشته و با اتخاذ مشی عقلانی و روی آوردن به افراد معتدل درصدد پیروزی در انتخابات هستند.

محمدخانی در جریان انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری مسئوليت ستاد انتخاباتي هاشمی رفسنجانی را در استان گلستان عهده دار بوده است .
گفتني است ،این انتخاب با مخالفت شدید خانه کارگر و حزب اسلامی کار مواجه بوده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يزدخواه 20 آبان 1386
انتخابات و مشکل چرخ زمان
بنا به اخبار رسیده برخی از افراد با بالا گرفتن تب و تاب انتخابات مجلس هشتم به صرافت کاندیداتوری افتاده اند اما با مشکل عدم استعفا در مهلت قانونی مواجه شده ا ند. از جمله شنیده ها حاکی از آن است که در حوزه انتخابیه آمل یکی از کاندیداهای محترم دوره گذشته که در یکی از دستگاههای امنیتی مشغول به خدمت می باشد و در مهلت مقرر استعفا نداده ویا بازنشسته نشده اند، از سوی مسئولین محترم آن نهاد پاسخ شنیده است که ملاک، عمل به قانون است و بخاطر ایشان چرخ زمان را نمی توان بعقب برد. لازم بذکر است که دلیل اصلی تمایل دیرهنگام این عزیز به کاندیداتوری اصرار برخی از اطرافیان بوده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.